.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رمز ماندگاری احمدی نژاد
هادی ابراهیمی
رمز ماندگاری احمدی نژاد

چرا زمانی که همه مخالفان هجوم می کنند تا احمدی نژاد پیروز نشود، ایشان با اتکاء به اعتماد مردم پائین دست و رنج کشیده به پیروزی می رسد و هنگامی هم که همه اراده می کنند تا او مجدداً به پیروزی نرسد، باز هم اکثریت قاطع آراء مردم را در گسترده ترین مشارکت انتخاباتی به خود اختصاص داده و با فاصله ای کاملاً مشهود و تحقیرکننده بر رقبای همه فن حریف خویش پیروز می شود و در کرسی قدرت باقی می ماند؟!
چرا وقتی که استکبار جهانی با بکارگیری تمام قوای تبلیغاتی و سیاسی و جاسوسی اش برای شکست انتخاباتی و نیز کاهش محبوبیت احمدی نژاد دست بکار شده و حتی نقاب از چهره مزودرانش برداشته و همه را به صحنه فرا خوانده و آماده باش میدانی می دهد و بارها و بارها از خط قرمزها می گذرد، باز هم او می ماند و نه تنها افت محبوبیت نمی یابد، بلکه در حلقه های استقبال مردم در تهران و اقصی نقاط کشور و حتی در کشورهای خارجی مثل لبنان و غیره، چون نگینی تابناک به درخشش درآمده و محبوبیت ایشان دوچندان نیز می گردد؟!
رئوس مسائل و اتهاماتی که در این چند سال متوجه شخص احمدی نژاد و نیز تیم همراه ایشان بوده، غالباً در عناوین ذیل قابل رویت است:
احمدی نژاد- جوان است، خام است، ناشی است، اعتبار جهانی چندانی ندارد و از حمایت آنها بی بهره است، از وجهه داخلی مطلوبی برخوردار نیست، رده بالایی را تجربه نکرده است، طرح فضایی می دهد، حرفهای بی مبناء می زند، در سیاست خارجی ناپخته عمل می کند، درگیر می شود، ادعاهای سیاسی و دیپلماسی اش اختلاف برانگیز است، تیم ناپخته ای را بکار می گیرد، با هیچکس نمی سازد، حرمت بزرگان را نگه نمی دارد، افراد معلوم الحال را بکار گرفته و در تبعیت از ولایت مشکل دارد و ......!!!!!
اولاً باید گفت که احمدی نژاد جوان نیست، اما می توان گفت که پیر و ناتوان و از کار افتاده هم نیست و تازه اینکه جوانی و جوانگرائی نه تنها عیب نیست، بلکه نقطه قوتی است که در راس سیاست های امام راحل و رهبری معظم قرار داشته و این اتهام به رقباء واردتر بود!
ثانیاً منظور از عدم حمایت خارجی، اگر مخالفت استکبار جهانی است، این هم که خواست عمومی مردم ماست و با سیاست خارجی نظام انطباق کامل دارد و اگر سایر خارجی ها هستند که مشکلی نبوده و نیست و بیشتر توهمی است که متوجه مخالفان شده است!
ثالثاً منظور از طرح های فضائی اگر همان برنامه هایی بودند که محقق شده اند، در عمل اثبات شده که عملی بوده اند و تحقیقاً مخالفان، فضائی سخن گفته اند!
رابعاً اینکه می گویند ایشان رده های بالا را تجربه نکرده، چگونه است در کشوری مثل فرانسه، شهردار پایتخت می تواند رئیس جمهور بشود، اما همین اتفاق با پیشینه ای به مراتب قوی تر در ایران محیرالعقول جلوه می کند؟!
خامساً اگر منظور از ناپختگی در سیاست خارجی، اصرار ایشان در برخورداری از انرژی هسته ایست که باید گفت، این عین شجاعت است و بهتر است که منتقدان مشکل مرعوب شدن خود را در برابر استکبار و اذنابش برطرف نموده و از بابت آن همه عقب نشینی های ذلیلانه از پیشگاه مردم عذرخواهی کنند!
سادساً کدام نفر از افراد بکارگیری شده ناپخته بوده و یا ناپخته عمل کرده اند و چرا به محض کنار نهاده شدن از کابینه در سایر قوا پست های عالی گرفته اند؟!
سابعاً آقای احمدی نژاد با چه کسی باید می ساخت که نساخت؟! با همان هایی که مردم در دو انتخابات مجلس، دو انتخابات شوراها و دو انتخابات ریاست جمهوری به آنها پشت کرده و قهر سیاسی خود را با آنها رقم زده اند؟! همانهایی که با رانت خواری، به مافیای ثروت و قدرت مبدل شده و خاطره هزار فامیل را در ذهن ها تداعی کرده اند؟! همانهایی که گردش نخبگان را متوقف کرده و مسئولیت ها را در بین خود دست به دست می کردند؟! همانها که پرچمدار انقلاب مخملی شده و قصد براندازی اصل ولایت فقیه را در ایران داشته اند؟! همانها که با امریکا، اروپا و اعراب کنار آمده و از سفارتخانه های آنها خط می گرفتند؟!
ثامناً وقتی که ولی امر مسلمین پی در پی و قاطعانه از ایشان حمایت می کنند، آقایان چگونه می توانند مدعی شوند که وی در تبعیت از ولایت مشکل دارد؟!
حالا سئوال اینجاست که آیا آقایان تا کنون حتی یکبار هم که شده از خود پرسیده اند چرا احمدی نژاد با این حجم گسترده تخریب همچنان در قلوب مردم محبوب مانده و آژیر خطر را برای رقبای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به صدا درآورده و کافی است در حمایت از کاندیدائی لب تر کند!
راستی راز محبوبیت و رمز ماندگاری احمدی نژاد در افکار عمومی چیست؟! و اینکه چه کارکردهایی باعث شده تا احمدی نژاد جاودانه بماند و مدعیان مخالف او با تمام تکبرشان کنار کشیده و باز هم جا بمانند؟!
بنظر حقیر در بین دهها گزینه عوامل و دلایل ماندگاری، محبوبیت، محوریت و نهایتاً برتری احمدی نژاد بر رقباء و حتی رفقای انتخاباتی ، می توان موارد ذیل را مورد اشاره قرار داد!
1-سادگی و ساده زیستی و پرهیز از تجملات و زخارف فریبنده دنیوی
2-صداقت و شفافیت رفتاری و گفتاری در قبال مردم و افکار عمومی
3-برخورد اعتقادی با مسائل اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی
4-رابطه عاطفی و ولائی با ولی امر مسلمین و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه
5--پاکدستی، پاک دلی، پاک نیتی، پاک اندیشی، پاک چشمی و پاکدامنی
6-خستگی ناپذیری، دلسردی ناپذیری و وقت گذاری برای خدمت به مردم
7-مردمی بودن، مردم دوستی و مهرورزی به مردم
8-محروم نوازی، محرومیت ستیزی و محرومیت زدائی
9-عدالت خواهی و تبعیض زدائی از جامعه
10-نوآوری و خلاقیت ورزی و افزایش تحرکات اجرائی در راستای حل مشکلات مردم
11-ارتقاء دسترسی مردم و ترجیحاً محرومان و بخصوص مردم مناطق دوردست به مقامات کشوری
12-شجاعت ورزی در دیپلماسی خارجی و توسعه جایگاه و اعتبار سیاسی نظام در محاسبات جهانی
13-آشتی ناپذیری با مستکبران جهانی و مقابله منطقی با زورگوئی های استکباری
14-حمایت از محرومان و مستضعفان جهان و پشتیبانی از نهضتهای آزادیخواه اقصی نقاط عالم
15-بکارگیری و مسئولیت دهی به نیروهای ارزشی و کنارگذاشتن رانت خوارها و منفعت طلبها
16-مقابله با فساد اداری، اقتصادی و اجتماعی و تصفیه نظام از طلحه ها و زبیرها و ابوموسی ها
17-بازگرداندن نظام به معیارهای آرمانی انقلاب و امام راحل و تحقق دیدگاههای رهبری معظم
18-اخلاص و ارتباط عاطفی حضوری و رسانه ای با مردم در پایتخت و سفرهای استانی
19-پرهیز از پدیده هزارفامیل و جناح گرائی و تبعیت از معیار شایسته سالاری و نخبه گزینی
20-اجرای شجاعانه طرحهای اساسی و زیربنائی در زمینه های سوخت، یارانه وغیره
مردم ما انسانهای شریف و نکته سنج و قدرشناسند و با گذشت زمان خادمان را از خائنان جدا کرده و روند اعتماد کردن های خود را هوشمند کرده و سره را از ناسره تشخیص می دهند و آنها بهتر از ما می دانند که احمدی نژاد کیست، چه کرده و دارای چه آرزوها و آرمانهائی می باشد؟!
امروز نام احمدی نژاد به یکی از ماندگارترین نامهای تاریخی کشور مبدل شده است و مردم ابایی ندارند از اینکه ایشان را مالک اشتر علی زمان، امیرکبیر ثانی، رجایی دوران، اباذری دیگر و یا حتی مصلحی همچون سید جمال الدین اسدآبادی دانسته و هر روز بیشتر از دیروز، حلقه استقبال مردمی از ایشان را توسعه دهند!
فلذا باید گفت تا آنهایی که نمی دانند، بدانند که رمز محبوبیت و ماندگاری احمدی نژاد در شخصیت و منش قرآنی ایشان و تبعیت از مدل حکومتی امام علی(ع) است که ضمن انجام رسالت های مربوط به مسئولیت های بزرگ، اولویت عنایات آن امام همام، رسیدگی به ایتام وخرابه نشینان اطراف کوفه بوده است!
امیدوارم که این رویکرد آرمانی مردم ما هرگز دستخوش توطئه ها و ترفندهای رسانه ای و دیپلماسی استکباری نشده و ایران اسلامی بتواند سالها و سالها از احمدی نژاد و احمدی نژادی های جامعه بهره مند شده و همت عمومی مانع از بازگشت نااهلان و نامحرمان به مسئولیت های کلیدی نظام گردد.

هادی ابراهیمی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سيد محمد حسين موسوي 8 آذر 1389
يسمه تعالي : همواره احساس دارم كه دست هاي غيبي رياست محترم جمهور را دنياي زر و زور و تزوير حمايت مي كند و اين امر معطوف به صداقت و پاكدامني ايشان مي باشد مسلما تاريخ ايران نام نيك ايشان را در زمره مصلحان و محيان ثبت خواهد كرد با تقديم احترام : موسوي
مازندراني 8 آذر 1389
اقاي هادي ابراهيمي اگر راست ميگوئيد ي فضا سياسي مملكت را باز كنيد و هزينه رقابت را برداريد . نيرو هاي امنيتي و نظامي را به پادگانها ببريد . مطبوعات را ازاد و تلويزيون به اندازه يك ساعت در روز در اختيار مخالفين بگذاريد . نظر استصوابي شوراي نگهبان برداريد و نظارت بر انتخابات را به احزاب بسپاريد . يك كلام يك انتخاب ازاد واقعي با موازين حقوق بشري بر گذار نمائيد تا معلوم شود كي و چه كساني و چه تفكري مقبول مردم است . ميدان بدهيد تا معلوم شود . مرد ميدان كيست ؟
... 9 آذر 1389
دوست عزيز در ايران انتخابات كاملا آزاد و با حضور همه ي سلايق هست. اگر منظورت اين است كه مثلا يك تروريست هم كانديدا شود البته با عقل و شرع منافات دارد. مضاف بر اين كه حتا در كشورهاي غربي هم كه ادعاها دارند همه ي احزاب و همه ي نگره ها نمي توانند در انتخابات حضور پيدا كنند. آيا در امريكا يك حزب كمونيست يا يك حزب با گرايش ضد اسراييلي مي تواند در انتخابات شركت كند؟! البته يادتان نرفته كه در انتخابات شوراها يي كه به پيروزي آبادگران انجاميد همه و از جمله نهضت آزادي هم تاييد شدند و شركت كردند و ديديد كه مردم به چه گروهي راي دادند و البته انتخابات سال 88 را هم ديديد و اكثريت شگفت شركت كننده و پيروزي احمدي نژاد را. ترديدي نيست كه حتا اگر انتخابات مو به مو بر اساس خواسته امثال شما اجرا شود شما پس از آن باز بهانه اي ديگر خواهيد تراشيد. ترديدي نيست.
bigan 9 آذر 1389
بنده هرچه نظر میدهم نمایشداده نمیشودتا در تشریح دیدگاههای (نه در تایید یا رد فرمایشات اقای ابراهیمی بلکه واقعیتهای روز و تاریخی که مردم خود قضاوت کنند)بپردازم که مردم بهترین داورانند.ونظر این اقای معاون از یک بعد(واقعیتموجود)صحیح است و در ابعاد دیگر قابل بحث و تآمل..ایا این مسئول محترم شمال نیوز در نمایش دیدگاه را تآیید میکنند. .مسلما خیر, چون به دفعات کامنت ارسالی را بایگانی نمودند
عباس حبیبی پیله کوهی 10 آذر 1389
هادی عزیز ، مطلبی رو که ارایه دادی عین واقعیت بوده و برخاسته از جان ملت منتظر .
نا شناس 10 آذر 1389
مسئول عزیز ,من که چیز بدی نگفتم که شما نمایش نمیدی.. دیدید گفتم نمایش نمیدید و این نشان از اینه که این سایتو برای نون در اوردن به نرخ روز راه انداختید نه رسالت رسانه ای .البته حق هم دارید و انانی که اسمآشیعه بودند .در طول تاریخ , از متفرق شدن یاران محمد رسول الله بعد از رحلتش و برگشتن یاران امام حسن(ع)در رفتن به جنگ معاویه در سال 41هجری به خیمه های امام حسن و تنها کذاشتن سالار شهیدان در کربلا و شهادت امیر مومنان در شهر کوفه که مهد شیعیان جهان بود..اینچنین بود. ببخشید.,من فقط گله کردم و انتظار بیش از این ندارم.و میتونید مطلب مربوط به فرمایشات رئیس جمهور عزیزمون را که در مجلس مرحوم کردان نتق فرمودن را هم نشان ندهید و بایگانیش کنید..موفق باشید
bigan 11 آذر 1389
ا تشکر ازمسئولين سايت شمال نيوز در نمايش نظريه ها(بدون يکسو نگري).مخاطب حناب ابراهيمي,1-پرسيدي که چرا با اينهمه تلاش استکبار جهاني,اولا در ابتدا بهتر است که بجاي کلمه استکبار بهتر است بگوييد مدعيان قدرت جهاني.زيرا بااين تعريف چشم انداز 20ساله,کشور ما خود به يقين مدعي قدرت اول منطقه خواهد بود(هر چند امروزه اين ادعاي قدرت (به زبان)ما را مغرور و منطقه را دچار ترس و وحشت نموده و از ترس بالغ شدن اين بچه ناخلف از هر اهرمي براي نابودي و يا کند شدن روند رشد ان استفاده کرده و تا رسيدن به هدف شوم خود ارام نخواهند نشست و انگاه ديگران بعلت تسلط ما در منطقه مارا استکبار خطاب خواهند کرد(که البته برايمان مهم نخواهد بود که ديگران در مورد ما چه فکر خواهند کرد)(روند برچيده شدن حکومت امويان).2-هموطنانت را که با تفاوت اندکي متفاوت مي انديشند را جملگي مزدور خواندي.که يا معني مزدور را نميداني ويا ناخوداگاه بر زبانت جاري شد .که اگر ميداني,که تهمت بزرگي به 14ميليون از کساني که به اقاي دکتر احمدي نژاد راي ندادند زدهايد(البته خودتونو محق دانسته و توجيهي داشته و لزومي به عذرخواهي نميبينيد).واما,انان دگر انديشاني چون شماين که ميخواستند اين بار امانت را در مسيري به موازات شما ولي مطمئن تر(به ذن خود)به سر منزل مقصود برسانند.انان نه مزدور بودند که مزدي دريافت کرده باشند و بسادگي انديشه خودرا در طبق اخلاص گذاشته و بدور از ترس قدرت حکمتي پاي به ميدان گذاشتند(بدون در نظر گرفتن درست يا غاط بودنتفکر).و نه مثل منافقين و گرگهايي در لباس ميش جامه اسلاميت بتن کرده و نان را به نرخ روز ميخورند و خود را به ديواره نظام مقدس اسلام چسبانده و از خون ملت و کشور ميمکد و ارتزاق ميکنند.(که صداي اينگونه ساز ,طبق روند تاريخ فرداهاي ديگر در ميايد).3-در مورد استقبال,خود بهتر ميدانيد که از ان تعدادي که در سوال از راي خود به خيابانها امدند. بجز تعداد انگشت شماري ,همه بصورت خود جوش و طالبين زندگي در ارمش و بدور از هياهو و داعيه پدري بر جهان بوده اند. ولي اناني که در حمايت از اقاي دکتر احمدي نژاد در تهران و ساير شهرستاه امدند ,تعدادي راي دهنده و اکثريت وابستگان وبعضآ از ترس همسايه بغلي امدند که مبادا از نون خوردن بيفتند و يا دوفرداي ديگر استنتاق بشن.بحر حال راي اقاي دکتر واقعيتي بود که امروز رئيس جمهور است. و اما در مورد استقبال ايشان در لبنان را ايکاش نميگفتي که نميگفتم که اگرهرکس ديگرهم مثل دکتر يا نماينده ايران ميرفت شايد استقبال به چند برابر بيشتر بود .اول براي مقايسه جمعيت استقبال کننده, بعرضتون برسونم که اگر يک برنامه زنده موسيقي در فضاي باز و به اصطلاح انور اب را ديده باشي که حتي بصورت اتفاقي يا در خلوت ديدهاي يا ديده اند.ميتوني قضاوت بکني که طرفدار و دوستدار کيان بيشتر است و اما,يک واقعيت,انزماني که ما بچه بوديم و تو روستا زندگي ميکرديم(انشاالله اين اقاي ابراهيمي بچه ناف شهرند و به ما نگوين که شما بو ميديد(اگه فرصتي دست داد .جريان اين بو دادنو ميگم)يه عمويي داشتيم که توي شهر يه کاره اي بود و از خوب روزگار به صله رحم هم خيلي اهميت ميداد و از اين رو هر از چند گاهي به خونمون ميومد .و انشاالله چشتون به نور بهشت روشن بشه, اين عموي ما همش حامل اسباب رفاه و خوشبختي بود و سخن کوتاه کنم که با انواع خوراکي و اسباب بازي و البسه وووو هميشه مارومديون خودش ميکرد طوريکه براي امدنش روز شماري و از چنروز قبل از اومدنخواب نداشتيم که اينبار برامون چي مياره و در لحظات اخر به ساعت و دقيقه و ثانيه شماري ميافتاديم که بابانئول برسه و در استقبال از اين مهمان پر برکت تا مدخل ورودي روستا هم ميرفتيم..حالا ,جناب ابراهيمي با توضيح دو مطلب بالا قضاوت بفرمايند که الف ان چه استقبال ازمنبع تامين کننده ارزاق سازنده خانه هاشان و درمانگاهها و مدارس ووو بوده که با تعداد زيادي صندلي از استقبال کنندگان پذيرايي شد و انگار هتل امده بودند و اگر در همان محل موسيقي زنده پخش ميکردند ,سوزن مينداختن پايين نميامد.الهي ان نمک جلوي چشاشونو بگيره....بببخشيد که مطلب زياد شد.فلذا اگر اين نظر عاميانه حقير نمايش داده شود و مهمانان اين سايت راضي.در مورد رئوس مسائل و اتهامات وادامه ان که از فکر عالم دهر,جناب اقاي ابراهيمي تراوش کرده(که شايد فکر کردن که اين دوتا کتابي که خونده ,حتمي فقط براي او چاپ شده وديگران از خواندن و يا ازاين تجزيه تحليلها محرومند)چند جمله اي ديگر اضافه ن
مستشرق 14 آذر 1389
رمز ماندگاری آقای احمدی نژاد ( صدق قلبی، صدق کلامی، صدق فکری) است . از تمام شهدای اسلام شهید بهشتی به دل راه پیدا کرده. پیروزی انقلاب سند آن به دست امام راحل افتتاح شده. راهنما انقلاب اسلامی ما با فکر پر توان مقام معظم رهبری هدایت می شود. مالک دنیا، و پیروزی در دنیا و آخرت از آن صدیقین پاکدل می باشد و لا غیر.
مستشرق.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.